Saturday, May 8, 2010

Tumpang tanya......................

Saya sekarang ader masalah, masalah yg saya sendiri x taw nk selesaikan cane (bkn x leh nk selesaikan, boleh tapi memerlukan pendapat rakan-rakan blogger yg terchenta)

Al-kisah nyer....

Goody gift untuk tetamu saya dh siapkan dh, dr kanak-kanak rebina sampai ke org dewasa..., x taw cane saya leh tertinggal goody gift untuk belah keluarga mertua saya , eh silap bakal mertua saya.. hajat di hati nk uat sama seperti tetamu yang lain.. (biar sama adil dan sama rata), tapi saya dpt 200 kotak besar (lebih kurang saiz kotak susu 800 ml).., saya berhajat nk gunakan kotak tersebut untuk belah mertua saya....

Tp saya x taw nk isi apa di dalam kotak tersebut...., mintak pandangan rakan-rakan...

6 comments:

  1. cube tak pic n put in ur blog.. cm ne nk imagine if u jst talk..??

    ReplyDelete
  2. pic xder.. sowry..., sbb org kedai x bagi bik pic

    ReplyDelete
  3. lovely cupcake
    juicy apple
    kuih tradisional
    sapu tgn
    keronsang
    beg duit kecik
    ........................ermm tu je boleh fikir...ada keje la..daaa!

    ReplyDelete
  4. babe...
    stat ngan bopa bajet dulu for each box..
    lagi senang kot nak cr =]

    ReplyDelete
  5. bajet :.. mama bagi pelepas... (2 lagi susah.. sakit pale)..

    ReplyDelete
  6. hye dear..u trylah ltak mug..

    ReplyDelete