Tuesday, May 25, 2010

Surat kebenaran selamat tiba........

" Semakin aku berlari untuk mencapai bayangan dirimu, semakin jauh aku di tinggalkan, semakin aku menghampiri dirimu, semakin jauh aku di tinggalkan...., semakin aku meraung memanggil nama mu, namum tiada jawapan dari mu, meninggalkan daku keseorangan..., aku menangis dan terus menangis.... apakah kesalahan diri ku, sehingga dirimu, meninggalkan aku tanpa sebarang jawapan... aku keliru untuk mencari jawapan.. aku keliru dalam bayangan dirimu.....Namun, setelah aku berhenti menangis, aku meneruskan perjalanan untuk mencari titik bayangan dirimu, aku meneruskan pencarian, mengeharungi segala cabaran demi mencari dirimu...., aku terjumpe dengan sang suria, yang menerangi jalan-jalan yang akan aku lalui untuk mencari dirimu..., akhirnya aku temui jua sebuah jawapan......."

Hhuhuhuhu, mmg berpeluh jugak bila saya sedar dari mimpi nie, mata pown sudah bengkak, apakah gerangan mimpi nie.....(saya harus berdoa, doa untuk kebaikan.......)


Balik jer dari sekolah, Alhamdulilah.... saya mendapat berita gembira, surat kebenaran dari pihak lelaki telah sampai dengan selamat di rumah saya.. bersyukur sgt2.., sebelah lelaki dh settle kini tiba plak giliran belah perempuan untuk di settle kan...

Mudah-mudahan urusan kami di permudahkan dengan izinNYA.....amin

No comments:

Post a Comment