Sunday, May 2, 2010

2 Mei = Heaven but sad......

Mlm sebelum 2 Mei, saya mendapat msg yang sangat mengembirakan hati saya, boleh la dikatakan sampai x tido mlm saya di buat nyer..., yeay.. yeay boleh g date, (x kisah la org nk kata ape, coz saya nie kira perhubungan jarak jauh.. cam PJJ plak, tp itulah kenyataan nyer..., bukan selalu boleh jumpe pown, awal thn nie saya berjumpe dengan pengarang jantung saya awal bulan Mac...., so 2 bln x jumpe, bulan Mei baru jumpe balik.. maybe this is the last that we going to meet, owh so so so so sad, when thinking bout that.... hati bersabar la, kejap je..). Pengarang jantung saya dtg cini pown sbb nk settlekan segala hal yg berkaitan dengan bab kawin.. kawin..

Menjelang hari yg di nantikan, huhuhuhu berdebar-debar plak, cam la x pernah jumpe.. mungkin agak lama x jumpe.. wakakakakka, cam biasa, PJ akan menjemput saya di rumah saya, bila lagi nk rasa jd ma'am besar nie.. sekali sekala x pe la, x gitu... hehehehe, destinasi pertama kami adalah Plaza Low Yat...well, PJ decide to buy a camera.. I mean our first camera.... yippy, happy sgt2.. wkakakak (bukan kitaorg xder camera, masing2 ader camera masing, but paham la, klu bukan hak sendiri but hak bersama). We bought our camera masa camera digital tegah famous dulo, harga camera digital masa tahun 2001, mak aii..., dekat seribu.. sampai sekarang saya masih simpan lagi resit camera yg ayah belikan untuk saya guna untuk siapkan projek masa U dulo. Klu la harga camera yg saya beli 9 tahun lepas, saya bayar untuk tahun nie, konfem saya leh dpt DSLR hahahahah.... xkisah la, yg penting ader camera untuk ambik gambo..... PJ beli camera digital jenama Nikon S 4000, 12 mega pixel..., harga pown dlm RM 600, mungkin di sebabkan PC fair yang akan di adakan tidak lama lagi.

After membeli belah camera, perut pown dh berbunyi.. segala jenis bunyi dh kuar, kami pown berjalan-jalan untuk mencari makan. Maybe, dh lama x mkn sama-sama, saya jd kekok.. hahahah, mmg PJ tegur saya kaw2.. ( well, mkn ngan kekawan lain sgt2 bila mkn ngan PJ, saya x leh nk mkn.. hahahah, x taw napa). Selepas makan, kami meneruskan perjalanan ke Taman Tasik Titiwangsa... disini la bermula la kegiatan utama kami, huhuhu.. bergambar sakan untuk mencari gambo yang sesuai untuk di jadi bunting... huhuhuhu, mmg penat jugak untuk merakamkan gambo-gambo yg terbaik untuk dijadikan bunting nie...

Thanks to my sis, for letting me to borrow her DSLR.. huhuhu, meh ite layan dulo pic nie...(a few only.. x leh nk tunjuk banyak... wakakkaka). Erm, bila bab berpisah nie, mmg sewdih sgt2..., after drop me by,PJ will going back to TER... huhuuhu, entah bila lagi leh jumpe PJ......



I miss PJ so much ritz now... huhuhuhh (dah2 jgn gatai2 lagi)

No comments:

Post a Comment