Friday, May 21, 2010

Bunting.......

Akhirnyer.. bunting dh boleh di proses.. wink..wink..wink, ok la dari bertangguh lagi kerja ( xlarat klu masih banyak lagi kerja, coz bila masa nk rehat), InsyaAllah, awal bulan 6 ini, boleh ambik dari vendor.... Bunting saya, biasa jer, x luar biasa pown, mmg nk uat luar biasa, tp dpt red light plak... (susah bebenor nk dpt green light), sbb my mom ckp xpernah nyer dibuat oleh org. I have to admit, my idea maybe a weird, sampaikan org kat kedai 2 ckp, "saya xpernah tgk org uat cam yg awak nk".. dh la tergelak-gelakkan saya, "eh2.. die plak yg lebih, siku baru taw" (x berani nk ckp, dlm hati berani la.. ).

Dh xleh uat yg pelik bin ajaib, saya uat je la yg cam biasa2...,layout sebelum di proses, saya sudah terima, wokeh la, sbb semua org ckp ok la ( tp saya nk jugak bunting menggunakan idea saya.. nk uat cane semua org gelakkan idea saya, terima jela hakikat) hasilnyer, nanti ite tgk....

2 comments:

  1. i pon suka buat lain dr yang lain :) stand out of the crowd :)

    ReplyDelete
  2. tu la zara, i x suke la bila org gelakkan idea i..., is not a weird thing to do something out of the box..., but THEY THINK is TOO WEIRD... huhuhuhuhu ...

    ReplyDelete