Monday, May 31, 2010

Kad kahwin........


Alhamdulilah..., akhirnya dh siap jugak kad kahwin... huhuhuhu, tpkan nk kata puas hati 100% dengan hasil kerja.... hohohoohohoho, susah nak cakap... mmg agak susah untuk cakap... klu la ader Doremon..., alangkah bagusnya.... hurm...

Apakah perasaan anda sekiranya, anda mendapat vendor kad kahwin anda yang lebih pandai dari anda ???, itu lah yang terjadi dengan diri saya.... lain yang saya inginkan lain pulak yang saya dpt.....(adus sakit kepala), alangkah baik nyer sekiranya saya boleh menjadi setegas guru displin, encik polis ker..., by saying "NO..., THAT WRONG.... I WANTED LIKE THIS NOT LIKE THAT"...tapi saya bukan la setegas cam tu..., nk marah pown.. xder guna sbb bukan boleh dpt kad yang baru...... Pada entry yang lepas, telah saya tegaskan PETA merupakan element yg tersangat penting..... bagi saya, klu ite menjemput org, harus la memberikan PETUNJUK jalan dengan jelas...... (nased baik nama saya dan bakal suami, tempat majlis di adakan betul.. klu x haru biru jugak......).

Pada bahagian PETA belah lelaki, ader sedikit kesalahan kecik, hoping so a small mistake......kedudukan rumah semua dh betul, but... susah nk cakap.... (erm, terasa seperti menggantung diri dengan rela hati jer....huhuhuhu), nk marah susah nyer..., bukan saya x pergi ke kedai kad kahwin, dekat TIGA kali jugak la..., bagitaw dari A sampai Z.., tunggu correction on the dot..., recheck 3 TIMES kat situ jugak.... at the end, apa yang saya nk xmau jugak ikut......

Nk uat cane..., terima je la..(the price are reduce coz they do the mistake.. 2 pown selepas berperang.......). Kad akan saya poskan selepas cuti sekolah (lepas mendapat surat kebenaran....)





kotak yang dipenuhi oleh kad kahwin.......



Malu seh......, tp nk tunjuk kerja berjalan... hahahah, bukti2..

No comments:

Post a Comment