Friday, May 14, 2010

Hitam VS Putih = Belang-belang........

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (really want to shout.....), seriously.. nk jerit jer... tp x kuar sore pown.. adus, nk uat cane nie.....

Warna kulit saya dh jadi cam kuda belang dh..., nk kata x pakai sun protection, dh pakai dh.. tp napa leh jadi cam nie.. huhuhuuhuu, paling ketara pada bahagian muka dengan pergelangan tangan... (oh no.. what I should do...), cukup ker masa nk sekatakan warna kulit nie...

Beside, x kan la aktiviti semasa bulan 3 (owh.. bulan 3 saya kena berkampung di Stadium Selayang bagi MSSD Gombak.., semasa kat sana mmg 12 jam berbumbungkan cahaya matahari dan hujan). Saya mmg dh gelap sedikit tp x berbelang seperti sekarang di sebabkan berbumbungkan panas dan hujan.... Saya igtkan, selepas MSSD, warna kulit saya akan sekata (sbb dh x berjemur ).. alih-alih makin gelap.. huhuhu klu gelap dan sekata saya boleh terima, nie dh jadi belang-belang....

Hoping this problem can be settle sooner.. (masa ciput dh nie...), nk x nk kena cuba OLEY TOTAL WHITE dan segala UV block yg ader di pasaran.., harap boleh dptkan hasil yg memuaskan sebelum hari bersejarah...


No comments:

Post a Comment