Thursday, May 6, 2010

Happy birthday .....................

Saya klu bab-bab nk igt birthday org mmg susah, napa sbb saya xder diary bergerak untuk catatkan tarikh-tarikh lahir org (2 dulo), sekarang x jadi masalah dh, sbb ader telefon so leh set up reminder bila birthday org-org penting dalam hidup saya...

6/5/2010, merupakan tarikh lahir bagi ayahanda yang terchenta..., huhuuhuh, previous entry saya dh sebut, thn nie saya berjaya memberi ayah suar slack and 2 helai t-shirt, (akhir berjaya jugak... hepi sgt2, at the end, ayah bg ciuman kat dahi.. huhuh, terigt balik zaman-zaman masa g mula-mula masuk sekolah rendah.. wakakakakka). Saya x taw langsung yg adek saya nk celebrate birthday abah, 6/5 bukan hari cuti, tp hari kerja .. huhuhu, mmg x larat klu ari kerja nk kaur umah mlm2... dh plak 2 hujan, mmg best klu tido nie.. heheheheh

Adek saya ajak the whole family g mkn steak kat bangsar.. except my brother x leh nk join, sbb tersesat kat hutan HUKM.. wakkakakak, so tinggal la kami berlima meronda-meronda mencari makan di Bangsar.

sebelum 2, "Selamat Hari Jadi Abah, semoga panjang umo dan muah rezeki ^-^"...., jom layan gambo...


My sis n my mom, yg baju merah 2 nk belanja mkn

Abah...

My younger bro n me...

The food... huhuhu

No comments:

Post a Comment