Thursday, May 13, 2010

Adui.. kepala sudah mau pusing........

Mmg benar , dugaan untuk mendirikan masjid nie, makin lama makin besar... huhuhuhuh (tabahkan diri nie untuk menghadapi segala ujian dan dugaan nie .....),

Al-kisahnya, bermula dengan design kad kahwin.... (dh x taw nk express diri cane dh.. nk kata geram, marah, sewdih ntah la... dh x taw dh)

Apakah perasaan anda, sekiranya anda berada di kasut saya..., sebelum nie, nk ke kedai yg proses kad kahwin, saya telah mendapat pelbagai info, apa yang kena bawa semasa hendak membuat kad, apa yg kena tegaskan .. segala-galanya tentang kad, adalah idea dan majlis yang bersejarah dalam hidup ite....

Saya telah membuat draf dan PRINT OUT PETA untuk kedua belah majlis saya, apa yang saya hendak dalam kad saya..., awal2 lagi telah saya tegaskan PETA adalah elemen yang TERSANGAT penting...(saya amat teliti dalam hal-hal yang berkaitan dengan peta kerana TETAMU adalah ELEMEN YG TERPENTING dalam menjayakan sesuatu majlis). Alih-alih draf kad yang saya dapat tidak seperti apa yg mahukan... PETA dlm kad tiada langsung PETUNJUK menunjukkan DIMANA MAJLIS AKAN DI LANSUNGKAN (klu saya x bagi map n petunjuk saya x kisah, ini adalah kesalahan saya, tp saya dh bagi map dengan PETUNJUK.... adus, mmg terduduk saya di buatnya)

Belum lagi dengan ayat dlm kad, awal2 lagi bakal suami saya, tegaskan AYAT DLM KAD MENUNJUKKAN MAJLIS APA YG AKAN DIJALANKAN (he's a protocol person ). Kenapa belah bakal husband saya.. ayat dlm kad dh salah......

At the end, all the draft what I want in my card and all the map that I print out.. no use at all... wa wa wa wa wa.. nk meroyan tp x leh.... makin lama makin ciput jer hari.. sakit kepala di uatnyer....

(tabahkan diri nie, tabahkan diri nie...... )

2 comments: