Tuesday, May 25, 2010

Tuesday = Thursday

Hurm.. mmg sungguh memalukan .. dh taw nk letak kat mana dh muka nie, nk menyorok pown celah pokok pown x leh konfem mesti ader org yang nampak.. huhuhuhu

alkisahnya...

Minggu nie, hanya ader 4 hari persekolahan sahaja.., Jumaat dh start cuti.. yeay, yeay cuti. ..(mmg hantu cuti saya nie.. hahahahaha). Minggu nie jugak minggu peperiksaan .. Mid Term Exam.., cam biasa la, guru-guru akan membawa kertas soalan ke kelas.. edar kertas soalan, berjalan-jalan sambil2 melihat gelagat pelajar untuk meniru dan sebagainya. Entah kenapa pagi nie, saya telah melakukan satu kesilapan yg saya sendiri rasa amat memalukan diri sendiri.

Pagi-pagi lagi, saya masuk ke bilik guru untuk mencari kertas soalan Add Math., "Eh, kemana plak kertas soalan nie.. detus hati saya". Tanpa melengahkan masa saya bertanya kepada Penyelaras Peperiksaan..

Me : "Puan Tan, di mana kertas soalan Add Math Kertas 1 ?"

Puan Tan : " Saya dh berikan kepada Puan Aza untuk Tingkatan 5 Sc1, dan saya sendiri pegang untuk kelas 5 Sc2"

Me : "Eh, bukan saya yg sepatutnya masuk ke Kelas 5 Sc2, masa pertama dan masa kedua
adalah masa saya"

Bermula la perdebatan antara saya dengan Puan Tan ( x gaduh taw, just ansking for the answer)

Puan Tan : " Hari ini hari apa?"

Me : Dengan lancarnya saya menjawab " Hari Khamis"

Puan Tan : " Hari ini 25/5, hari Selasa"

Oh, betapa malunya saya.....

(nampak gaya nyer, kena bawak kalender ke mana sahaja saya pergi.... hhuhuuhuh)

2 comments:

  1. skrang musim exam mid year kan..hehehe..esok shalin last keje!yay!

    ReplyDelete
  2. haha...xpe kak...
    bumi mane xpenah ditimpa hujan...
    sabarrr!

    ReplyDelete