Thursday, April 29, 2010

Bubye April.......welcoming May

Hari ini merupakan hari terakhir dalam bulan April.... "Selamat tinggal April", sungguh cepat sekali masa berlalu sehingga saya sendiri tidak menyedari... sungguh mmg x sedar, dh nk masuk bulan Mei... Sepanjang bulan nie, terlalu banyak cerita yg happy, sewdih, kelakar dan bermacam-macam... ( leh kata cam rojak pown ader.. hahahaha, yg penting saya happy n rakan-rakan yg mengenali saya nie happy... The happy feeling we have to share so the sorrow in our life will gone a bit..., biar la cikit jer penyakit sewdih pergi dari langsung x pergi... x gitu.

30/4/2010....

Merupakan tarikh keramat bagi 2 orang sahabat ku pada zaman-zaman kegemilangan di Universiti..., Tahniah di ucapkan kepada Nur Farah Aina dan Saizatul Akmar, yg akan bertukar status x lama lagi..... ( klu x silap la, dowang ckp pas Solat Jumaat.., x lama dh 2 ). Sepatutnya, esok saya kena menghadiri Majlis Persandingan Farah di Johor..., tp saya x dapat menghadirinya..., well, my beloved friend can't accompany me to go their.., masing-masing ader life masing, well she have to finish her thesis ( don't worry dear, my turn will come soon... huhuhu, x sabar plak nk balik g ke sekolah a.k.a University). Klu nk suh drive sowang2.., leh jer but.... x mau, saya banyak lagi kerja x siap... seyes, ckp jer nk siapkan paper mid year la.. bukan x siap, dh siap just kena tambah soalan yg power... ckp pasal mid year nie, cuak plak.. ader lagi 2 minggu, PEKA.. dlm proses nk check balik... (kuatkan semangat wokeh.. amin)

Minggu nie, minggu ter"best" sekali.... seyes, asyik nk senyum... (x kisah org nk ckp saya giler sbb tersenyum sowang kat teacher room..., senyum 2 sedekah n baik untuk kesihatan x gitu). Maybe sibuk dok counting down minggu terakhir sahabat-sahabatku (guru praktikal) yg akan meninggalkan sekolah...., Tahniah dengan jayanya, berjaya menamatkan praktikal dengan cemerlang.. terima kasih kerana sudi menerima diri saya yg serba serbi kekurangan..., yup2 thats true, look the book with ur heart not with other eyes, the beautiful of the book only you can see it... (sejak bila la, saya pandai berayat motivasi nie.. wakkaka). Nur Firdaus, Surayahani, Maidura n Faridah... tahniah (klu salah eja nama, korang maafkan ye)

oh ya, akhir saya berjaya membeli air con 1 hp dengan harga yg murah... huhuuhu, bangga coz, simpan duit dari bulan 1 lg...,nk beli tp x sempat nk merayau- rayau mencari air con dengan harga yg berpatutan... ( yippy, leh jugak merasa udara sejuk.. bila panas je la.. wkakakak). Well, this weekend also I finally can meet someone.... yippy so happy....( jahat la maz, kenakan saya.. xpe2, nanti akan saya kenakan balik korang, bersiap sedia la korang.. wakakkaka)

1 comment:

  1. hahaha.. aku akui.. aku mmg jahat tapi tak jahat sgt.. sonok tgk wani yg cpt panik n blur.. hahaha..

    ReplyDelete