Tuesday, April 6, 2010

Size 6 to 0

Huhuhuhuh.... klu nk citer bab berat badan, konfem semua wanita di dunia nie, mmg akan berat gilos tentang berat badan.. begitu jugak dengan saya... well, I never been a thin person, tipus la klu saya cakap yang saya x pernah kurus, penah la jugak tapi masa kecik2 dulos... mana nk igt la wei..., skrang saya x kurus or kurus keding... but more to cute n mute person A.K.A chubby person.. huhuhuhu....(kadang2 kena puji diri sendiri dan berbangga dengan diri sendiri, klu x sapa lagi nk puji..... ). Nak kata bangga..... yup, I so proud that Allah make us all looks beautiful, ain't that ritz, cukup dengan sifat dan sebagainya...

Sebagai seorang perempuan......., well, I really wanted how to feel or to have a thin body...., huhuhu, klu tanya kat mana perempuan, konfem mesti nak jd kurus walaupown sekali jer dalam seumur hidup... yup, I want that also... just for once....., erm nk jugak tgk or simpan gambo kenangan semasa nk kahwin dengan badan yg kurus.. hehehehehhehe.....

Sekarang nie, dalam usaha nk kuruskan badan, dr size 6 ke size 0 ( 2 cita2 jer..., kena tetapkan matlamat).. but I think, 6 to 4 pown nk kira ok dh, yg penting nk kurus .. kurus sikit pown x.. kira dh bersyukur klu dpt size 4.. huhuhu. Badan saya jenis pear... huuhuh, part atas x der masalah, part yg bawah 2 ader masalah... hoping berjaya la dptkan size 4... beside saya nk naik pelamin lambat lagi... ader banyak lagi masa.... (seyes to say, food without fat is nothing......, utk kurus selamat tinggal segala jenis makanan berminyak...)

Gambare... gambare.. gambare.... mesti dpt size 4, I wanted to feel to be thin at least for once..

4 comments:

  1. eat healthy and drink lots of water ok hunh! good luck!!!

    ReplyDelete
  2. shalin tgh berdiet tapi die yang tak ketat sangat.u ada banyak masa lagi,tak pe..sure leh turun punya
    tapi shalin tinggai 58 hari lagi
    uwaaaa

    ReplyDelete
  3. Thanks nahwal for the advise... still trying to eat a good n healthy food...
    shalin : gud luck k... saya pown kena cuba sedaya upaya....

    ReplyDelete
  4. i love to watch a woman with a chubby face, body.. sbb nmpk cute sgt.. he3..

    ReplyDelete