Sunday, April 25, 2010

1 week to go before May.......

Pejam.. celik.. pejam celik.., tinggal lagi seminggu lagi nak masuk bulan mei.., wa..wa...wa...wa.., rasa nak sangat menjerit2.. 9tapi x kuar sore pown).., makin takut.. bukan takut nk kawin, but takut dengan kerja-kerja yg semakin banyak yg saya sendiri x taw, dari mana datang nyer kerja nie.. huhuhuuhuu.. (oh hati, bertenang .. bertenang, klu hati x bertenang.. otak x dapat berfikir dengan wajar n waras...)

Kerja-karja kahwin yg x siap.. huhuhuhu, apa ye.., jap2, (kena bukak diari terchenta dulo.. wakakakak)

erm

1) kad kawin - well, still doing the design, minggu depan akan saya proceed... kedai 2ggu sama saya
2) guest list - still terkontang kanting lagi... kena update list...
3)guest book -9 mei baru g meronda mencari kot..., but design n decoration uat sendiri... tulon-tulon.. bab nie mmg fail, coz saya bukan org berseni
4) bunting - x leh uat lagi coz pic kena ambik lagi sekali.. huhuhuhu, erm kena mintak tulon ngan adek.. (hopefully can0
5) aturcara majlis n skrip MC - lom sentuh lagi... (pang... tetiba terasa kena uat exercise BM especially karangan.....tok guru lam, jgn lari wokeh )
6)Karpet puteh - celah mana nk cari kat KL nie, dh survey g IKEA.. nk beli but I have to recheck at Nilai 3.. (mintak2 ader la)
7) MC - huhuhuhuu, ngan sapa nk mintak tulon nie, erm saya dh tanya kat emi but still no answer... (wa..wa..wa..wa..wa. napa berdebar plak nie), xpe2 nanti kena cari org ....(positive, positive.....)
8) borang nikah - xleh uat lagi but middle in may dh leh settle...
9) WP - x g bincang lagi...kak su, sabar ye, nanti saya g jumpe kak su.(huuhuhu SA here I come )
10) OP - x bincang lagi gaya gambo yg hendak di ambil, huhuhu.. (en jamar nanti saya email en jamar)
11) katerer - huhuhu, my mom x g bincang la, bln mei baru nk ambik tindakkan...(ma, I trust mam coz U know the best..)
12) lagu - huhuhu, x cari lagi.... sbb x pk lagi nk lagu yg cane sy nk...

Rasa-rasanyer, yg tu kot yg saya igt perkara -perkara tahap kritikal... huhuhuhu, shalin, asna, mizdeana and all B2B, hhuhuhu.. baru saya taw, perasaan bila banyak benda x siap dan ite hendak dalam keadaan sempurna... huhuhu, InsyaAllah, saya akan uat yg terbaik....

No comments:

Post a Comment