Saturday, April 17, 2010

Saya bersemangat ?????

"Saya bersemangat" first time dpt statement cam 2.. huhuhuhuhu, happy sangat2.. ( x leh hepi sgt, nanti kembang plak hidung saya yg sememang nyer dh kembang nie.. wakakakkaka)... saya sendiri x pasti samada saya mmg seorang yg bersemangat, sbb saya sendiri mmg tataw.. ehehheheh. Mungkin disebabkan orang-org dikeliling ..(yup termasuk la ngan B2B yg lain ) bakal mendirikan masjid pada bulan MEI dan JUN nie, well 90% dh siap bina dh just nk touch-up bagi lawa2..... beside, saya suka tengok org happy.. sbb saya sendiri leh merasai perasaan tersebut... saya lambat lagi nk bina masjid nie.. masih dlm proses membeli bahan-bahan mentah.. wakakakakak (ye ke lambat lagi 2... wakakakak)

Mungkin saya blum merasai perasaan tersebut, tapi saya bakal merasai perasaan itu nanti, tapi uat masa sekarang , saya paling suke terjeh blog cikgu shalin...Menuju Puncak, asna cute, Ini perempuan jujur, semua2 la.. yang ader link ngan blog saya. (mintak ampun klu x tulis ye.. x larat tangan nk tulis semu2.. jgn ambik hati ye ). sbb saya boleh merasai perasaan mereka... huuuu (seyes 2 say.. I like it so much ). Bagi B2B yg bakal mendirikan masjid, saya boleh merasai debaran anda... (ntah napa saya ckp cam nie, saya pown x taw.. mungkin saya x debar lagi kot... wakakkakakak)....

No comments:

Post a Comment