Sunday, April 25, 2010

Design kad kahwin....

Hu hu hu hu.. hujung minggu nie, baru dapat idea, untuk me"design" kad kahwin..., well, saya bukan la design seratus peratus... just mencari ayat2 yg menarik n halus.. ala yg cam lirik lagu cam juara lagu 2.. untuk di letakkan di belakang kad kahwin.. oh ya, kad kahwin saya jenis sampul surat..., so klu nama pown dh sampul, saya letak la ayat2 yg menarik di belakang sampul.

Bab kedua, mencari peta... eh2, salah me"google" peta untuk ke tempat majlis saya diadakan dan peta ke majlis bertandang.... (element yang paling penting adalah peta.. sbb saya x mau tetamu kehormat saya sesat..., sbb saya taw bagaimana perasaan klu tersesat.....). Untuk part peta, saya akan cari dan semua org boleh membaca peta dengan jelas..., (saya taw, mesti ader yg suka komplein klu peta kecik2 , InsyaAllah saya akan cuba memperbesarkan peta untuk majlis saya nanti... (akan saya bercakap dengan org yg dipertanggungjawabkan)

Element yang terakhir yg perlu saya jaga, adalah nama kedua ibubapa saya dan mertua (karang salah x pasal2 kena bom... elak klu boleh elak...) dan nama kedua pengantin... penting 2, karang salah eja org x kenal sapa plak yg jd pengantin.....

2 comments:

  1. hi..happy preparing..

    anyway..jom tgk doorgift menarik utk hari bahagia awak.. all are exclusives and handmade.

    http://beaucraft-ku.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    Design kad kahwin

    ReplyDelete