Sunday, April 4, 2010

SPA...teringin tapi takut

Erm, sekarang teringin sangat nk g SPA........, tp x taw kat mana tempat yg best...., skrang nie pown dh trauma nk g facial... series sgt.....

Hari 2, my mom and I, g la uat facial kat sebuah SPA nie... the price is mmg mahal la, kira standard cam SPA yg lain2 tawarkan.... saya dh bagitaw, yg kulit saya nie jenis sensitive, so klu nk buang white head or black head 2, xleh tekan sgt2, nanti kulit muka saya akan bengkak pastu merah2..... Saya igt kakak kat SPA 2 paham la apa yang saya ckp... tp...............

Air mata asyik dok bergenang di kelopak mata, wa..wa..wa..wa (rasa nk jerit2 jer, tp malu ...). Sakit sgt sbb mula akak 2 sedut la white head, time di vaccum white 2, x rasa pe2.. best nyer, pastu kakak 2 cam kena guna manual, nk kuar white head yg ader lg kat T-zone.....huhuhuhu, azab betui, sakit sgt.... kena ckp sakit baru kakak 2 uat pelan2.... pastu kuat balik......

Entah produk pe kakak 2 guna kat kulit muka saya pown, saya x taw.. (biasa la org kedai akan cakap, produk dari luar negara, sesuai untuk wanita asia.......). Pas jer uat facial, 5 minit kemudian, habis muka saya bengkak, merah n gatai2.... huhuhuh, nk garu2 x leh......pasni x mau uat facial dh, x mau2......

Skrang nk sgt g SPA... tp x mau la jadi jd cam saya uat facial kat salah sebuah SPA...... ader, tempat yg anda semua leh suggest pada saya?????


No comments:

Post a Comment