Wednesday, April 7, 2010

Badan penat + massage = heaven.........

Huhuhuhu... mmg sejak akhir2 nie badan penat jer..., mungkin disebabkan minggu lepas x g sekolah... Oh, ya..., minggu lepas, selama 1 minggu berkampung di Stadium Selayang bagi MSSD Gombak (Majlis Sukan-Sukan Daerah)... huhuhuhuhu, klu nk cakap hepi.. hepi la jugak sbb xyah g sekolah, n dapat kawan baru... tp di sudut hati nie berkata "Windu kat sekolah wooo...woooo, seyes ... dok kat sekolah lg heaven dari dok kat stadium'

Kerja-kerja kat stadium nie, x la susah sgt, just dgr "Ke garisan, sedia .... bang" terus tekan stop watch... cam 2 la setiap hari sampai la seminggu...(naseb beak kesihatan telinga nie xder masalah.....). Yang paling x best, berbumbungkan cahaya matahari dan hujan....(mmg dh jd ayam kat Kenney Roger dh... seyes, belang kat muka, kat kaki n kat tangan.... huhuhuu, nk hilangkan .. x taw la bila nk hilang....

Semalam, kesakitan di badan saya mencapai tahap maximum....sakit n lenguh sgt, mmg x larat nk jalan dh...so, dengan muka x malu ajak mak g berurut....( saya bukan g umah urat ye.. just g kat kedai yg ader tawarkan urutan tradisional)...Masa mula2 masuk 2, huhuhu.. takut jugak, sbb saya mmg x pernah mengurut atau di urut.... huhuhu, x suka sbb geli + sakit... tp disebabkan semalam dh kritikal terpaksa la...

Saya rasa , saya menjadi otoman semalam...(% $% ntah la.., tp rasa badan cam ringan jer.. wkakakakak). X kisah , yg penting , badan saya ringan n saya leh uat kijer2 dengan lancar... huhuhuhu... rupe2nyer.., massage nie x sakit.. ehhehehehe

No comments:

Post a Comment