Thursday, April 22, 2010

Otak VS Hati

Kena tetiba jantung berdegup dengan kencang..., huhuhuhu, nak kata ader high blood pressure.., ok jer, nk kata ader masalah.. ape die masalah yg x selesai lagi.. huhuhu, rupernyer bila saya tgk wedding tickles yang semakin hari semakin hari ciput semakin banyak kerja yang tertangguh... huuhu ohohohoh.. cane nie, well, saya mmg jenis xleh uat kerja last minute.. konfem ader jer benda alah yg remeh bin temeh dan yg besau2 pown akan tinggal. ( kadang-kadang terpk...betui ker jumlah hari yang di tayangkan di wedding tickle 2?????).. huhuhu, otak ku berkata "x perlu percaya.. banyak lagi masa ".. hatiku plak berkata "mak aii.. napa makin ciput, kerja banyak x sudah lagi "... huhuuhu.. bertenang la wahai hati bertenang la, percaya la pada otak yg banyak neurone 2... huhuhu

Pepehal pown, saya kena berusaha lebih keras.. eh2 salah, bekerja lebih masa untuk menyudah benda yg patut dulo.. (tp otak asyik dok pk nk cat rak buku... hati plak asyik dok berkata.. kad kawin, kad kawin....) huhuhu.. mana satu nk uat dhulo nie, owh.. klu la badan nie boleh di potong 2.. kan bagus, tp mmg xleh potong.....pening2 mana satu mau uat dhulo......nk uat kad, x leh lagi sbb saya xdpt kelulusan lagi dari "JPJ".. huhuhuh, nk cat, cat x g beli lagi.... xpe2, akan saya uat yg mana saya leh uat...huhuhu

3 comments:

  1. selesai kan 1 per 1 dlu ya.. jgn serabutkn fikiran nanti takut demam pengantin hehe..

    mmg ramai pengantin demam b4 mjlis hehe ;)

    ReplyDelete
  2. eh, nk kawen pakai lesen jpj ke.. biar betik ko ni.. ko konfem dulu dgn peg jpj tu dulu.. wat last minute kang tgk2 hari tu full pulak.. menangis meraung pulak kang.. sape susah?? ace n raksase jgk susah..

    ReplyDelete
  3. pegawai JPJ mana plak nie ???... nie pegawai JPJ a.k.a future husband.. kad kahwin combine, so kena uat betui2.. karang x pasai2 kena bom

    ReplyDelete