Thursday, April 22, 2010

Giler perabot ?????

Sejak bilakah saya mempunyai kegilaan sebegini ??????, Oh tidak, kenapa tetiba berubah menjadi giler yg amat sgt kepada perabot ?????, What actually happened to me ???... ntah saya sendiri pown x taw nk ckp.. seyes.. help me.. help me !!!!!!!!!!

Dulo saya sgt giler kan kasut, klu sebulan x beli kasut mmg x sah, until my brother told me "klu bukak booth jual kasut terpakai konfem laku punyer ".. well, I have 2 admit that I totally crazy about shoes, but now... napa plak gilerkan perabot.... oh, no...... seyes, adakah saya nie, dh jd cam org tua dh .. wakakkakakakka...

Mungkin sudah tiba masanyer , untuk melakukkan perubahan... poyo giler punya ayat.., wokeh la, napa saya suka perabot.... sudah tiba masanyer, untuk pecahkan bilik , eh2 untuk mengemas bilik... masa sudah suntuk (suntuk la sgt, wakakakakak), well klu boleh saya sorok segala harta karun yang ader dlm bilik saya... huhuhuu, xsuka ader kotak-kotak besar.. susah bila pagi2... konfem akan terlanggar jer kotak 2 (fatimah.. saya dh merasa betapa sesak jln pagi dan asyik terlanggar nagn kotak ..huhuhu)... dengan jayanyer saya mengigihkan diri untuk mengemas bilik (kat mana leh saya sorokkan kotak-kotak harta karun saya yg bernilai jutaan hinggit nie..)

Nk xnk saya terpaksa membeli sebuah almari puteh di IKEA..., first time I saw it, seyes, x terlintas langsung nk beli, my mom bought it... huhuhu, igt ringan , tp huhuhu.. berat seh... x larat nk angkut.. bila saya balik umah, then I saw my bookshelf.... my "lil cupboard", nak x nk saya kena beli jugak... sbb tetiba saya dapat idea yg bernas.. wakakkakaka (siap leh mimpi lagi almari 2). So on Monday, after work, saya terus melangkah seribu kaki ke IKEA...., dengan pakai high heel n baju kurung... bayangkan la cane saya usung almari 2 ke dlm kete saya.... huhuhuhu, x kisah la, yg penting saya puas hati dengan idea saya... huhuhuhuhu

Selepas bertukang sowang diri memasang sendiri almari, saya berjaya memasang almari tersebut, puas hati sgt2...selepas berjaya memasang almari, badan saya terasa amat letih...(gamatnyer aktiviti berkemas akan berjalan pada hari minggu....)

No comments:

Post a Comment