Sunday, April 18, 2010

First gathering after 4 month she been married.......

At last, we can meet again... huhuhuhhuhuhu... I so happy, but x best jugak sbb x cukop korum..., wawa x dpt dtg coz musim sekarang adalah musim peperiksaan... x pe la , lain kali mesti cukop korum ( erm.. InsyaAllah.. coz is hard to say, just wait n see...). Baik jumpe dholu dari langsung x jumpe...... tul x..,

Dh lama dh plan nk jumpe, tp masing2 bizi ngan life masing2 nk uat cane.. terima la . Kema and I still having the title "Ms", while kin already have a new title "Mrs". First time jumpe, seyes berubah habis.....mungkin benar kata org dari x pandai memasak akan pandai memasak, dari x pandai nk decorate umah, konfem pandai nk decorate umah selepas mendapat title keramat "Puan".... huhuhu. Saya mula2 jumpe, saya igt, she will be the same Kin that I knew... yup, she just the same... with the crazy attitude, well bila jumpe ngan kawan lama perangai yg lama2 akan kuar jugak.. wakakakka, biasa la bergossip hal2 sekolah, bercerita tentang hal masak (well, dulo kin nie x bepa suke sgt masuk dapur, sejak 2 menjak nie, she told us that she love to cook n so on... erm, pasni selamat duit poket deng... wakakakakkaka.

Mlm 2, banyak juga kami bercerita...., well dunia bujang vs dunia berkahwin...., org bujang cam kami nie (saya n kema) mendengar sahaja celoteh kin, yg ader seekor kucing yg suka tido seperti manusia (di beri nama labu).... huhuhu, mmg lawak bila dgr cite kucing 2...., cam2 la... huhuhuhuhu

Dari kiri : Kema, kin n saya

x taw la kema tgk ape... , kema nanti cite wokeh

melintas jln.. yg nie mmg x taw kenapa la si kin nk sgt ambik gambo..????

melihat bulan... tp bukan bulan yg di tgk, tapi hujan yg turun... wakakka

2 comments:

  1. terharunye aku bace post ko neh..hehe..neway thanks sbb menglamerkan aku dlm blog ko ek..cyg ko..muahs!

    ReplyDelete