Wednesday, December 29, 2010

Yup... as I taught I will get PJK for 2011... 2010, Tingkatan 1-5, saya sapu bersih untuk mengajar PJK .. dh 2 tahun saya mengajar subjek PJK nie..., well, org akan kata "x kenal maka x cinta" tul x..., tp saya mmg x jatuh cinta langsung dengan subjek PJK nie... seyes, saya dh cuba tp saya mmg x leh sbb saya bukan suka nk duk kat padang or nk bermain-main, saya lebih selesa untuk duk dlm kelas atau lab... cintakan pada PJK.. nope, I try harder but I didn't fell in love with PJK

Before end of the year 2010..., I ask that I dont want to teach PJK, but cam biasa la, org baru katakan..... So 2011, I still get PJK, cuma x sapu bersih jer... alhamdulilah, klu x konfem kena sapu bersih.....First time dpt subjek MORAL... huhuhu, suka2 but mesti student dh bosan tgk muka saya kot... dlm seminggu 4 kali saya berjumpe dengan student utk subjek PJK n MORAL....

Kesimpulan, 2011

1) saya dpt subjek PJK, MORAL n SCIENE F5
2) menjadi ketua rumah sukan - boleh ke saya jadi nie.. hahahah
3)Squad denggi... boleh jugak nk berjalan sekeliling sekolah

No comments:

Post a Comment