Wednesday, December 8, 2010

When X-mas hit the town.... there was a book hohoohhoo

7/12/2010........

It's early December......., well as we all know, December = school holiday = YES (Year End Sale)= X-mas = Salary = New year = School opening (apa pasal banyak sangat equal ini hahahahha). Well, this the day that I should call Girls Outing Day.. hahhahahahah, kenapa saya cakap cani...

Mula-mula, hari ini merupakan hari cuti umum, cuti Maal Hijrah..., terlalu banyak aktiviti yg di jalankan... nama pown cuti umum, xkan nk terperap sahaja di rumah (yup.... lately after married, saya terperap jer kat umah... x g mana-mana pown ... satu perubahan yg sgt dratik nie hahahhaha)..

Aktiviti-aktiviti yg di jalankan....

Pagi ( JLN TAR)

Mencari kain-kain untuk di buat baju kurung pahang....., erm sekolah nk bukak x lama lagi, so saya kena uat preparation untuk ke sekolah jugak..., igt budak sekolah sahaja ker yang kena membuat persiapan... cikgu pown kena uat jugak. Ikutkan hati mmg xnk uat baju tp apakan daya, habis baju saya di makan oleh kerusi dan meja dalam makmal , xpe demi amanah dan tanggungjawab, saya rela... hoohohohoho (cepat dpt baju baru, klu tidak igt senang ke nk uat baju baru....)


Membeli barang-barang kepada mertua.... (wajib la dh nk balik kg.. hehehehh)

Membeli hadiah untul baby girl AISYAH NAJWA n ALESSYA NAJWA...., tahniah kepada EN KASSIM dan RIZA ERIN..., (owh twin.., saya pown nk baby jugak... tp xder rezeki lagi.., huhuhuhu x pela tahun depan akan berusaha lagi..., dlm hati moga ALLAH kabulkan permintaan saya- amin)


Ptg- on the way to Alamanda..

Jauh sungguh saya ke Alamanda... erm, beside dh lama x g sini, but the best part, I bought 2 book about HOW TO MANAGE YOUR FINANCIAL, harap-harap lepas nie tiada lagi kebocoran duit sbb saya nk bina keluarga cepat-cepat.., amin

so jom layan gambo....




No comments:

Post a Comment