Wednesday, December 22, 2010

Totally pissed off !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, sangat menyampah dgn org cani..., mmg virus menyakitkan hati.....sehingga meluap-luap rasa marah...., klu la sy nie superwomen, nak jer humban org cani ke dalam sungai, baru paus hati.. (opss, pencemaran alam sekitar plak nanti....). Mungkin di sebabkan saya jenis mendiamkan diri jangan ingat saya adalah seorang yang mudah untuk dibuli (betul ke ader fakta yg mengatakan makin diam seseorang makin mudah untuk di buli)... benci.. benci.. benci..benci yang teramat sangat.......

Rambut sahaja sama hitam tapi hati lain-lain, pernyataan tersebut mmg tepat 100% terkena pada diri saya.... Saya akui saya bukanlah org yang cepat untuk marah atau melenting tidak tentu tempat, tapi bukan bermakna saya mudah untuk di buli... saya berani untuk berkata-kata kerana saya ader fakta yg kukuh........

Cukup menyampah dengan org sanggup lakukan apa sahaja untuk menjatuhkan org lain.......dh la ko duk relax2, dengan x uat apa-apa, pastu ko nk jatuhkan org plak..... apa kes.., nie la manusia, malas nk berusaha tp sanggup uat apa sahaja nk jatuhkan org lain..., klu berani ko pergi kat depan ko cakap apa yg ko x suka depan org, nie tidak dpn org ko leh uat manis-manis ( jgn igt org nie mesin pengesan emosi.. ko igt org taw ke apa yg ko x suka tau ko suka....ikut suka hati ko jer nk uat apa-apa...), kat belakang.... hanya Tuhan jer taw.....

Geram... geram.. geram.. geram..

p/s : Kenapa ader jugak manusia yg suka kenakan org lain..., dh la ite tolong bukan nk apa-apa, tp tolong atas nilai INSAN.....x paham... x paham....


2 comments:

  1. wani, lain kali org mcm tu x yah di tolong..wat sakit hati je kan..bukan nak bersyukur kita dah tlg dia..*oppss..over lak sy..hihi*

    ReplyDelete
  2. kak ally....., 2 la pasal..., x tolong kata ite sombong atau pilih kasih.. dh tolong tikam belakang plak.. huhuhu

    ReplyDelete