Wednesday, December 15, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah.........

13/12/2010...

Ini merupakan kali ke-2 saya menonton wayang secara berkumpulan.., pastinya suami tercinta turut serta... Hajat asal mahu melihat wayang Narnia..., tp x jadi di sebabkan wayang bermula pada pukul 10.00 mlm..... (klu ikutkan hati mahu sahaja melihat Narnia...,tp tidak adil kepada yang lain kerana hanya saya seorang sahaja yang bercuti... yang lain semua kerja... huhuhu, sowang-sowang lagi tengok wayang Narnia la nanti). Kami semua berpakat untuk melihat wayang Hantu Kak Limah Balik Rumah.......

Secara jujur..., saya bukan peminat cerita hantu yang di komedikan...., saya lebih rela menonton cerita hantu yang tidak dikomedikan.....Overall, saya bagi 3 bintang dari 4 bintang... heheheh



No comments:

Post a Comment