Saturday, October 16, 2010

my best buddy marriage .........

I just wanted to cry..., really wanted to cry....., bunyi cam selfish plak, tp nk uat cane secara tetiba air mata nie tidak dpt di tahan..., adakah air mata nie, air mata kegembiraan atau kesedihan..., entah, saya sendiri x pasti...

Well, today I just receive an email from my best buddy.., dia lah tempat saya bergaduh time belajar, dia lah tempat saya dok ngadu hal yg remeh temeh (pasal makan pown leh saya mengadu ), dia lah tempat saya meluahkan segala yang terbuku di hati, die lah org yg pertama sekali mendengar tangisan saya selain dari bantal busuk dan kema ( time 2 kema x leh jadi org first sbb jenis yg emosi n memahami, takut plak ader yg terbih emosi...) dan dia lah org yang pertama sekali akan saya khabarkan berita gembira....

Suddenly, I just fell empty in my heart..., coz I dont have my best buddy, erm pasni konfem I x mau kacau die lagi...., hari ini hari die berkahwin....., sewdih, mmg sgt sewdih sbb saya xdapat menghadirkan diri ke majlis die, well salah saya jugak suka uat kejutan.. (coz time saya kahwin, saya x bagi taw, awal2... last minute baru g taw..)hahahahah, bila terkena kat muka sendiri baru taw perasaan tersebut.... rasa nk ............(I dont the best word to describe it, but for sure congratulation on the big day... n welcoming to new world.)

Well, life have to move on.., I have to wake up that I can't depend on my best buddy shoulder.., erm btw leh ke saya jd best buddy kawan saya nie, coz bila dh kawin nie, everything is so so so so different from A until Z. Entah la, susah nk ckp, coz not everyone are understood what type of friendship that we have.., so to keep other heart form been hurting, is best for us to let it go our friendship n uat x taw jer... ( kadang kala tindak yg bodoh nie merupakan jalan penyelesaian yg terbaik....). Past is past, the new begining just want to start it....

To my best buddy, I wish that U will be happy always and congratulation on the wedding day (I still can't believe that u are marry, it just feel like paying back time.. hahahaha). And last advice, life are full with unexpected things that we never cross in our mind, grab it if u think that is good to u, (remember the gold mine theory that u teach me), but if u have uncertain feeling, just let it go, remember gold mine are everywhere just close your eyes, n think life is too easy don't think it difficult .. (nasihat dari member yg kahwin dulu .. hahahaha)

No comments:

Post a Comment