Thursday, October 14, 2010

Minggu nie - BZ

Erm.., boleh di katakan aktiviti blogwalking makin berkurangan.. hehehehe, nk kata bz boleh la.., tp bulan nie mmg bulan yang paling bz sekali....sbb bulan nie dipenuhi dengan undangan perkahwinan, open house... cam-cam lagi la.

Mula-mula sekali, mertua saya akan datang ke KL, bukan nk check saya ye.. heheheheh, sbb adik ipar saya akan konvo....., so..CONGRATULATION TO MY SISTER IN LAW....,FINALLY SHE HOLDING A DEGREE..., well sebenarnya , nk sgt pergi konvo SIL, but x boleh sbb saya bekerja dan die konvo sesi pagi... mmg xder rezeki .....

Saya suka g konvo, coz boleh mengibau kembali kenangan semasa saya mula-mula memegang SCROLL..., perasaan tu mmg x boleh di bayangkan...., best sgt2..., (nampak gaya kena cepat-cepat sambung MASTER..., insyaALLAH, saat tersebut pasti akan tiba). Di sebabkan saya x boleh g konvo SIL, so mmg xder idea langsung nak bagi apa...(klu saya g konvo die, at least boleh la beli bunga ke apa-apa yang berpatutan)...

So, I just bought something to her, hoping hat she like it..., ingat senang ke nk beli something kat org klu x taw apa yg orang tu suka...................

Second,

My classmate wedding..., 2 wajib g sbb masa wed saya, dia dtg.., bukan 1 jemputan perkahwinan.. 3 jemputan, tempat jauh-jauh.....but the best part, my husband are coming this week.. so, leh la g sama-sama.. hehehehehhehe.

Third,

Since my parents in law are coming, so we will have a family gathering..., bukan apa, saya balik jumpe mertua pown semasa cuti sekolah jer. a.k.a HARI RAYA PUASA sahaja...,RAYA HAJI mmg x leh balik coz selangor cuti sehari jer.... ( sadis.. huhuhuhuhu). Nak balik cuti DEEPAVALI, cam x berbaloi coz saya cuti lama tp husband cuti 2 hari jer... huhuhuhu

1 comment:

  1. waaah akak suke gy konvo ek...nanty konvo sy, akak kena dtg taw..haha

    ReplyDelete