Friday, October 29, 2010

Induksi !!!!!!!!!!!!!!!.. happy..

Alhamdulilah, akhir penantian yang menyiksakan nie, akhir berakhir..., secara jujur saya x taw prosedur yang harus di ambik oleh kakitangan yang bekerja di Sektor Swasta.., Sektor Awan, sebagai syarat untuk mengesahkan JAWATAN, wajib mengambil INDUKSI. Sebenarnya, agak lama jugak saya menunggu panggilan untuk INDUKSI nie.., takut klu x dapat mengesahkan JAWATAN sebelum tamat tempoh....(well, cam2 boleh berlaku.... sapa saya untuk meramalkan apa yang akan berlaku pada masa hadapan..). Bukan saya tak pergi sendiri ke Jabatan untuk mengetahui status saya.., tp disebabkan tiada peruntukkan, krusus INDUKSI tidak dapat di jalankan..

Well, the dark cloud already gone, the sunshine is coming..., syukur alhamdulilah, akhirnya nama saya di senaraikan untuk mengambil INDUKSI.., happy bukan kepalang.., mana x nyer, langkah untuk mengesahkan jawatan telah terbuka dengan luas...., kali nie agak berbeza.., batch saya adalah batch yang pertama menghadiri kursus INDUKSI selama 3 HARI SAHAJA. Sebelum ini, kursus INDUKSI mengambil masa lebih kurang 2 minggu... x kesah la , yang penting saya boleh g INDUKSI..

Saya diberikan bahan dan soalan.., erm cam uat tesis jer.., masa yang diberikan untuk menyiapkan 2 assignment adalah dalam masa sebulan, selepas itu, kami akan berkampung di suatu tempay untuk menyiapkan kerja berkumpulan dan mengambil exam.... Erm, bila lihat tajuk assignment.., huhuhuhuu, yang penting yakin boleh melakukan yang terbaik.....Harapan saya, nk lulus INDUKSI sbb saya nk jd pelajar balik selepas ini.. InsyaALLAH...

No comments:

Post a Comment