Sunday, December 6, 2009

Sekolah Rendah.......( rindu nyer)

Apakah perasaan anda, sekiranya anda berjumpa kembali dengan rakan2 semasa anda sekolah rendah?......tentu senyuman anda meleret hingga ke telingga.. betul tak....ehehhehehe, itulah yang terjadi pada diriku... aku sendiri pown tak boleh nak percaya, sebab bukan mudah nak bertemu kembali dengan rakan-rakan semasa sekolah rendah.

Ala, bukan berjumpa di alam yang nyata, jumpa pown di alam maya....huhuhuhuhuhuhu, kira rezeki aku....huhuhuhu, sudah berapa lama aku tidak ketemu dengan mereka semua, dulu aku bersekolah di SRK Taman Keramat (1), kemudian berpindah sekolah, SMK Taman Setiawangsa...........(bepa lama agak nyer aku meninggalkan sekolah rendah ye, erm..kira la sendiri, malas nk kira haahhahahahahahah)

Jom kita layan gambar ini, (kebanyakkan gambar masa sekolah rendah dh hilang, thanks bro...akhirnyer aku ader gak gambar semasa sekolah rendah)..huhuhuhuhu.




(P/s : gambo kecik sgt, ciplak dari FACEBOOK)

No comments:

Post a Comment