Tuesday, December 15, 2009

Berakhirnya sebuah penantian

Tidak sampai 48 jam lagi penantian selama sebulan ini akan berakhir.......terlalu banyak hendak di ceritakan tapi tidak tahu hendak bermula di mana......... ( nie bukan penantian nk g dating ek, pe klas dating... my parents is coming back from Mecca ). Rupa-rupanya sudah sebulan kedua ibubapaku pergi menunai rukun Islam yang terakhir...., sungguh cepat masa berlalu sehingga aku sendiri tidak menyedarinya.......(serious, sebelum nie, asyik selalu kata, lambat lagi lambat lagi parents nak balik Me'sia...., pejam celik, pejam celik, tinggal 48 jam lagi...)

Gembirakah aku ?.....susah nk gambarkan..., siapa tidak suka sekiranya orang yang tersayang hendak pulang ke pangkuan keluarga .......(cewah ayat cam orang di alam percintaan), perasaan suka tu tetap ada, tp terlalu banyak kerja hendak di lakukan....... xpe uat "slow-slow", nanti siap jua nanti.....

Sebenarnya, sejak dua menjak ini, tidurku tidak begitu lena, terlalu gembira sehingga boleh mengigau....hahahhahaha, lawak tak aku nie..., anyway, 17/12/09 ini, ibubapaku akan tiba di Tanah Air........(Ya ALLAH, lindungilah perjalanan kedua ibubapaku sebagaimana KAU menlindungi keluargake semasa kedua ibubapaku melawat ke rumahMU, Ya ALLAH.......AMIN YA RA'BAL AL-AMIN)

No comments:

Post a Comment