Thursday, March 25, 2010

Wedding cake ?????

Hurm...........klu nk citer pasal wedding cake nie, mmg sampai sok lusa pown xkan habis... erm, iktkan hati nk jugak ader wedding cake, so leh ader sesi memotong kek..... erm, puas dok pk2..., jap2 nk ader wedding cake, pastu pk2 balik x mau ader wedding cake (oooooooo....... tetapkan la hati nie, x larat dh nk pk banyak kali nie... wakakkakak).

Saya ader tanya pendapat org, kebanyakkan org yang saya tanya, semu akan ckp, wedding cake penting sangat2.., sbb nampak la sikit even kahwin n sanding nie....., beside ader la acara potong kek dan sedara mara pown leh jugak merasa kek 2... x la membazir....(ye ke, klu korang tanya saya..... jawapannyer... saya sendiri x taw). Berbalik kepada cerita saya...., disebabkan saya mmg x pernah bertunang atau mengalami alam pertunangan nie... so mmg saya x taw penting sangat ker wedding cake nie... beside, untuk akad nikah dh ader cake dah ( x la selawa wedding cake... tapi nama pown cake jugak.. cuma x sama bapak n mak jer, tapi sama kaum jer...). So, saya pk.. untuk majlis sanding nie, saya x mau la ader cake ( nanti org ckp saya giler sama cake... oh no no no no no no no no) sbb mesti akan berlaku pembaziran....ader ker org nk makan kek 2 kali ????, sbb kanak-kanak ribena pown, mkn kek sekali seminggu jer....??

Ikutkan hati mmg nk sgt, sbb wedding cake nie lawa, so gambo pown lawa, ader la pic babak memotong kek............( huhuhu, diriku dalam dilemma). Adakah nanti org akan memanggil saya hantu cake...............??????? Majlis selama 2 hari ader 2 buah kek ??????..... oh tidak.........

1 comment: