Wednesday, March 17, 2010

Alhamdulilah..........

Kadang-kadang apa yang ite hendaki, x mungkin akan bergolek begitu sahaja, ader sahaja cabaran dan dugaan yang turun daripada NYA, untuk menguji sejauh mana cinta ite kepada NYA, cinta ite kepada Nabi Muhammad S.A.W, kasih ite kepada ibu dan ayah, keluarga dan sahabat handai... Alhamdulilah.... terasa diri nie sungguh kerdil di saat melalui dugaan yg tidak seberapa sekiranya di bandingkan dengan dugaan yg di alami oleh insan yg lain... namun saya amat bersyukur ke hadrat Ilahi, dengan limpah kurniaan NYA, rezeki NYA kepada diri nie....

Alhamdulilah... akhirnya , saya berjaya mengikut jejak langkah ajaran Rasul tercinta......kasih saya terhadap org yg dikasihi tidak seperti kasih Nabi kepada Umatnya... namun saya tetap berusaha untuk mencapai kebahagian seperti yang di sunnahkan oleh Nabi kepada Umatnya... alhamdulilah, saya sedang menuju ke titik itu.... Amin, sungguh besar sekali kurniaNya, kepada umat yg berjaya menghadapi dugaan yang di turunkanNya.... saya amat bersyukur....

No comments:

Post a Comment