Saturday, March 13, 2010

Yippy.... cuti sekolah

Hhuhuhuhuhu.... mmg dh lama menunggu, akhir tiba jugak saat yang di nantikan, bagi warga guru... cuiti sekolah merupakan 1 nikmat yang teramat indah, masakan tidak, cuti sekolah cam gi nie la, x perlu berfikir nk uat pe kat sekolah, 2 la nie la ( ye ke... cam x leh caya jer, adalah pikir jugak cuma x la 24 jam... hahahahah). Part yg paling best, leh bangun lewat ( bukan la lewat sgt, dlm kul 6.30 pg baru bangun berbanding ngan hari biasa 5.45 pg)... part yang saya paling suka, pagi2 lagi leh tgk citer kartun hahahahah (bila nk berubah..... entah la...)

Cam biasa bila citer pasal cuti sekolah nie, secara simbiosis akan adernya Masjlis perkahwinan.... huhuhu cuma kali nie, saya tidak berkesempatan untuk menghadirikan diri ke Majlis tersebut .. "Mohon beribu-beribu ampun, tuanku.... patik tidak dapat menghadirikan diri, kerena kete patik ader masalah teknikal.... hari selasa baru siap". Teknikal lg, rasa sgt2 bersalah, sbb ketiga-tiga pengantin ( bkn bakal dh pown ) adalah kawan baik saya, 2 daripada mereka adalah rakan semasa belajar di Universiti terchenta... UKM , Siti Nur Diyana ( sekarang memjadi seorang tutor di UKM, tidak lama bakal menjadi seorang prof) dan Zalinda Hamid ( sekarang bertugas di salah sebuah sekolah di Johor ) manakala lagi seorang adalah rakan blogger saya Dr. Nur Harzlena........................ ( Maafkan saya ye... jgn merajuk ye....) Erm, lupe plak.... tahniah jugak saya ucapkan kepada rakan baik saya Saizatul Akma Baharom yang melangsung Majlis Pertunangan pada 13/3/2010.....

Kad kawin daripada Zalinda dan pasangannya

Kad kawin daripada Di dan pasangannya

Kad kawin daripada Len dan pasangan

Apa-apa pown, tahniah saya ucapkan kepada Di, Linda dan Len... semoga berbahagia hingga ke anak cucu.... semoga menjadi isteri yg solehah... kepada Kema, saya ucapkan tahniah, kerana tidak lama lagi akan menempuh alam yg baru.....Amin..

No comments:

Post a Comment