Wednesday, July 27, 2011

Membuat kerja di internet...grhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Salam...

"Ibu mengandung mana boleh STRESS... nanti tekanan darah naik mendadak, dan yg paling x best nanti muka anak MASAM MENCUKA dan KERUT DAHI" - betul ke ????, boleh diterima dengan akal ke????.. entah saya pun x pasti... tapi apa yg saya pasti KERJA MENGGUNAKAN TALIAN INTERNET ADALAH SGT STRESS RASA HENDAK JER MENCARI ORG YANG MEMBERI IDEA BERNAS NIE.......grrrrrrrrrrrr....

Tp klu blogwalking or FB or Twitter, x plak saya hangin satu badan.. sbb server yg digunakan adalah canggih, tak perlu menunggu lama, just clik then boleh dh update status, upload gambar kejap jer... pengguna FB, blog bukan ratus.. tp dekat satu dunia guna... ok jer xder masalah..(belum pernah lagi saya dgr org STRESS bila nak update FB or blog or twitter.. or ader org yg rasa geram nak hempuk jer PC or Lappy....)

Sistem yg saya dok hadap dari pukul 2.30 ptg sampai la sekarang (6.00 ptg), mmg sgt MENDUKACITAKAN...., bukan saya seorang sahaja yg menghadap SISTEM ini, 1 MALAYSIA dok hadap SISTEM ini juga... SAYA ULANG, 1 MALAYSIA KHAS UTK CIKGU DAN CIKGI DOK HADAP SISITEM INI..... tolong sapa-sapa yg jaga SAP, PLEASE CHECK THE SERVER...sampai sakit belakang dibuatnya... isi-isi punya isi tetiba ERROR..., ok...sabar lagi, uat lagi sekali... isi data dan save.. check data.., data hilang..( ader virus ke kat server sana, 12 kali dh isi data yang sama sampai leh hafal data nie....., klu saya hafal surah Maryam ke, surah Yusof pun x la jugak... huhuhu).

Sangat STRESS ok...., klu isi data yg berlainan..klu hilang, boleh sabar lagi... nie asyik data yg sama jer....Saya tak kisah klu nak UPGRADE.. but pastikan SERVER 2 CANGGIH .. nie asyik ERROR jer.., saya nie manusia, mudah bosan klu bermain dengan data yg sama...

p/s : sakit belakang yg amat sgt.. dok ngadap lappy..

5 comments:

  1. SAP tu ape ek? waniey keja kt BPG, tapi kitorg wat kusus tok guru je.

    ReplyDelete
  2. Waniey : Sistem Analisis Peperiksaan..., letih mengadap sistem nie

    ReplyDelete
  3. wah....canggih2 sistem cikgu-cikgi skrg ni ye. huhuhu.... saba2, jgn b'kerut muka....nnt bby stress.. =D

    ReplyDelete
  4. Nad : Canggih sgt sampai tension...

    ReplyDelete
  5. yer ar wanie... memang betul.. ibu mengandung perlu sangat2 kawal perasaan...nanti anak dalam kandungan akan ikut perangai sebijik macam ape yang kite buat mase ngandungkan dia..:)

    ReplyDelete