Friday, July 15, 2011

WAREHOUSE lagi... boleh kering poket nie

Salam....

Boleh dikatakan pergi kemana-mana shopping complex, akan ternampak BANNER SALE.. dari 50% sampai la 90%.. mmg boleh meruntuhkan iman... dan yang paling penting sekali boleh membuat poket ini kering sebelum tiba masanya....itu belum lagi dengan WAREHOUSE yg sedang MENGILA di sana-sini....(huhuhuhuhu, kelengkapan baby dan diri saya belum siap lagi... esok baru nk lengkapkan barang baby dan sedikit barang saya....)
a
Itu belum masuk lagi dengan persiapan untuk menyambut SYAWAL ( saya mmg xder baju raya, just pakai uniform jer.. itu yang mmg saya fikirkan... sbb dalam hati saya tiada apa yg lebih penting dari kelengkapan baby...). Kuih raya n biskuit raya... tahun ini mmg saya x buat .. malas ( ada la jugak.. hendak seribu daya xnk seribu dalih.. tp lebih kepada malas + x larat nk duduk lama-lama nk mengadun .. masa 2 mmg tengah sarat....). Dengan suka citanya saya beli KUIH TUNJUK jer hahahahahhahaha

Bila tengok iklan ini, mmg boleh membuatkan saya teruja.... x sukanya.... seriously mmg saya x suka....



WHY I SAID SO........

For preggy mom.., part yg dalam mesti kena tukar baru.... kena selesa baru boleh buat kerja dengan happy dan baby pown happy...FIY... this warehouse is worth to go... seriously, wani x tipu, last year wani g sini mmg berbaloi... harga utk part dalam start dr RM5 dengan pelbagai design, warna dan corak dan yang paling penting ADER SAIZ.. lagi pown berjenama ok.. (mmg la klu nak tunggu Triumph, Warcoal n so on uat warehouse xtaw bila...)

X suka bila kena uat pilihan.... kan best if setiap bulan dpt BONUS.. hahahahahah

2 comments:

  1. salu g warehouse baby je kan,best gak skali skala g beli brg mummy plak,hehe~

    ReplyDelete
  2. Yun : mmg best tp yg x best.. poket kering ahahhahaah

    ReplyDelete