Sunday, July 17, 2011

Happy First Anniversary.......

Sungguh pantas masa berlalu... rupa-rupanya, sudah setahun saya berkahwin... (saya igt baru sahaja 2 -3 bulan sahaja.. hahahahah, nampak sangat nk kekal muda....). Mmg benar, perkahwinan akan membuat seseoatng bertambah matang dan lebih menghargai kehidupan dan pasangan masing-masing.Saya pasti.. masing-masing mempunyai cerita yang tersendiri bagaimana anda berjumpa dengan suami masing-masing...Ada yang lucu dan ada pula yang melalui pelbagai rintangan.. namun jodoh itu telah ditetapkan sejak azali lagi...

Ulang tahun perkahwinan saya, biasa sahaja tiada sambut or candle light dinner...dek seorang di pantai timur dan seorang lagi di pantai barat. Kami jarang berjumpa.. jumpa hanya sebulan sekali sahaja... Alhamdulilah, saya masih lagi belajar untuk memperlajari bagaimana untuk menjadi seorang isteri yang baik...( buat masa sekarang fungsi saya sebagai isteri terbatas.. jarak jauh ok, bila jumpe baru leh jadi isteri.. klu x jadi org bujang jer.. hahahahah).

Alhamdulilah, setelah setahun berkahwin... kami di anugerahi dengan rezeki yang tidak ternilai, InsyaALLAH, kami akan cuba menjadi ibubapa yg terbaik dan contoh yang terbaik.

" Sayang..........Terima kasih kerana sudi hadir dan memberi saya peluang untuk menjadi isteri dan ibu... tanpa dirimu, mungkin saya masih lagi terkejar-kejar dengan kehidupan yang tidak teratur.. setelah berkahwin..secara jujur hidup saya semakin bermakna dengan jadual yang teratur dan menpunyai hala tuju yang lebih terarah.. berganding bahu membina keluarga yg bahagia..."

4 comments:

  1. tahniah dear..cpt je da stahun kan..smga bahagia ke akhir hayat.. :))

    ReplyDelete
  2. happy 1st anniversary mummy!tahun depan lg best blh celebrate ber3..moga perkahwinan kekal hingga akhir hayat.. =)

    ReplyDelete
  3. waniey & yun : terima kasih...mudah-mudahan ..AMIN

    ReplyDelete
  4. tahniah.
    tak sangka dah setahun.
    masih terasa lagi hari tuh.
    best.

    ReplyDelete