Tuesday, July 6, 2010

Petunjuk arah........

Adei........adei...., kan dh cakap.. mesti ader benda yg tertinggal..., cane saya x terpikir yg saya perlu membuat petunjuk arah nie... elemen yg TER SANGAT PENTING ............(konfem penting coz how my beloved guest want to come to my wedd ceremony... bukan semu org yg dok kat KL nie taw ceruk mana DEWAN GEMALASARI 2..., even saya pown kadang-kadang sesat di BANDAR RAYA KUALA LUMPUR nie... well no very body have GPS.., betul ker GPS alah yang ader peta2.. atau nama benda 2 nama CPS.. apa-apa la nama alat 2...)

Terima kasih kepada mereka yg telah mengingatkan saya BAHAWA PETUNJUK ARAH SAYA BELUM UAT LAGI.....huhuhuhuhu.. Alhamdulilah, nasib baik ader yg paksa rela sudi nk membuat nyer...., terima kasih ye, nanti time korang wani tolong uatkan plak ... wokeh

No comments:

Post a Comment