Tuesday, July 6, 2010

MC text ........finish

hipp.. huray.. hipp.. huray...., akhir dh siap jugak MC text yg x seberapa nie..., huhuhuhu.. ingat senang untuk membuat MC text for wedd...., puas saya googling.. mmg x jumpe langsung , yg selalu jumpe MC text for official event.. cam Majlis perpisahan, Majlis makan makan, Majlis mengutip derma amal.... huhuhuhuhu, so nk x nk saya reka sendiri... hahahahahahha.

Bukan saya reka ikut kepala saya ye, saya merujuk kepada MC text untuk majlis-majlis rasmi, dari sini saya olah sehingga nampak sempoi...(sempoi sgt ke lam..., tp rasa2 cam pesta membalas pantun plak....., x kisah la, saya dh x taw nk uat sesimple yg mungkin...) Apa yg penting, saya berjaya mengolah MC text mengikut perjalanan Majlis saya nanti....

MC text yg sudah di siapkan dlm proses penyemakkan.... hari jumaat baru taw bepa banyak kesalaham tatabahasa

P/s : berdoa + tawakal + redha = hati tenang

No comments:

Post a Comment