Monday, July 5, 2010

Aktiviti minggu nie

Alhamdulilah..., door gift untuk tunang n nikah dh selesai..., oh.. lupe plak nk bagitaw..., majlis saya nie kira 2 in 1..., tunang dulo ( lebih kurang 3 minit kot) pastu nikah terus..., senang ahhahahaha.. nampak sangat cam x sabar bukan... bukan saya x mau uat majlis pertunangan dulo kemudian baru majlis nikah... tapi disebabkan oleh saya sendiri yang x mahu bertunang... "alam pertunangan nie terlalu banyak cabaran..." entah ye atau tidak saya x pasti sbb saya mmg x bertunang...lagi pown saya sendiri lebih suka uat 1 majlis dlm 1 masa.. senang tp banyak kerja nk uat.. x kisah la, tepuk dada tanya selera masing2....

Door gift untuk majlis nikah simple sahaja tapi besar maknanyer bagi diri saya..., senaskah surat Ya'asin..., x banyak pun.. tp mmg limited ... sapa yg dapat saya pown x taw, sbb naskah surat Ya'asin akan saya berikan kepada mak saya untuk di edarkan kepada tetamu....masa nie mmg x pk apa dh.. yg penting kena tawakal...

Aktiviti minggu nie, melepak di rumah sambil melihat contoh text MC...., huhuhuhuh, bukan mudah untuk mencipta ayat yg bom n barstic nie...., sakit kepala.., klu simple sangat pown x boleh... kena sedang2..., erm.. kena berusaha dengan gigih lagi.. YAKIN BOLEH KEPADA DIRI SENDIRI...

p/s : makin berdebar-debar2.. apakah petanda nie....

4 comments:

  1. heheheh..biasa la tue yang...kena doa kuat2 dan sungguh2..nie waktu kritikal dah nie..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg betul 2 shalin... time doa nie kena banyak berdoa je...

    ReplyDelete
  3. huahuahua.... rilek la my dear.. aper debar2...

    ReplyDelete