Friday, June 18, 2010

lagu kahwin ????, adus x cari lagi

Mak aii.....ingatkan segalanyer sudah beres... erm, ntah cane leh tertinggal elemen yg sgt penting nie.. (terasa seperti hendak menyiapkan folia SEJARAH la plak... huhuhuhuhu). Nak kata x catat dalam buku sudah di catat.. tapi kena leh lupe....aiseh....

Kebanyakkan Majlis Perkahwinan yang pernah saya hadiri, (bukan kebanyakkan tapi leh kata hampir 100% mesti ader elemen hiburan.., x kira la kompang ker, pasang music ker... yg penting ader jugak la kuar bunyi-bunyi merdu.... Since, my reception are so so so simple..., mmg xder Dj or Vj.. (hohoohohoh.. ader sapa-sapa nk volunteer x.. hahahahahah) nk xnk saya kena mencari muzik-muzik yang merdu yg akan di mainkan di majlis saya nanti...

Bab mencari ini bukan la satu kerja mudah..., kenapa :

1) x semua lagu yg saya minat boleh di gandingkan dalam majlis saya nanti ... well, all B2B want their reception be perfect, so do I....... klu leh la, saya x mau 100% lagu kahwin...maybe dlm 50% jer...

2) muzik yg ader bunyi kompang... wajib dh,.. kebanyakkan muzik kompang nie mesti x lengkap... (haru biru..., kena uat plan B.....)

3) saya suka jazz music, sbb tenang jer....( x semua jazz music ader element love story....)

Selepas mencari, bermula la aktiviti mendengar..., yg mana x semua terus DELETE...., nk mendengar ke semua lagu... sudah semestinyer...(cian kat gegendang telinga.... huhuhu)

Apa-apa pown, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Kak Huda (spread my happiness), kak zla (saya mau kawen), kak thalha (diary bakal raja & ratu) dan semua kawan-kawan yg telah memberi kebenaran kepada saya untuk men"copy" tajuk lagu ....
Tanpa anda semua, saya masih terkial-kial dlm pencarian lagu-lagu untuk majlis saya .....

2 comments:

  1. u love jazz huh.. no wonder u like blue eyes..

    ReplyDelete
  2. yup2.. totally love it...., tp citer cartoon tetap no 1.. hahahha

    ReplyDelete