Monday, June 14, 2010

Cuti-cuti Me'sia... (Terengganu)

Sambungan dari Jalan-jalan Makan Angin....

Tgk ticker, makin lama makin ciput jer masa yg tinggal..., nk kata panik.., yes, I'am panic... coz I don't where to start...., seyes dh x taw nk mula dari mana.., tgk diari banyak dh tanda "X", makna nyer dh siap.. tp saya rasa cam ader benda yg x siap lagi.. apa die ye.. hurm.. Ape2 hal, ite sambg dulo perjalanan saya sepanjang 1 minggu...

Hari ke enam (11/6/2010)

Tepat pada pukul 7.30 pagi, saya memulakan perjalanan ke Kuala Terengganu.., bukan untuk jumpe dengan org yg tersayang , bohong la klu saya ckp x berjumpe dengan pengarang jantung..... windu sgt2, kami berjumpe untuk fitting baju untuk bagi majlis di sebelah pihak lelaki....klu saya x dtg, x taw bila lagi nk fiting baju.., karang x pasal-pasal xder la baju untuk saya, kena pakai baju kurung biasa-biasa jer..

Untuk pengetahuan anda semua, saya bukan la tergolong dlm group-group yg lawa..(saya lawa jugak tp lagi lawa dari Tyra Bank.., kena puji diri sendiri, klu x sapa lagi nk puji.. hahahahha). Erm, agak susah nk mencari baju yg sesuai dengan diri saya yg cute n comel2 nie..., kebanyakkan baju yg terdapat dlm butik tersebut semua untuk org yg lawa2.. klu ader yg berkenan di hati, mesti x leh sbb xder saiz.. hurm, x pela, yg penting saya dapat baju yg sweet n simple....(dari x dpt,baik ader baju untuk majlis belah lelaki......)

Alhamdulilah selesai jugak akhir nyer...




Kepenatan yg teramat sgt...

Hari ke tujuh (12/6/2010)

Hari ini merupakan hari yg tersangat istimewa ... "Selamat Hari Lahir".. untuk permata hati saya..., xder pown nk celeb, sbb masa amat mencemburi diri saya..., hari ini jugak saya berjumpe dengan.......................


Asna....di majlis menyambut menantu di Terengganu...mmg cute asna nie...


kak harzharun....(nasib baik jumpe, sbb masa g kenduri kak harz x sempat nk jumpe...)

selepas berjumpe dengan asna di majlis menyambut menantu, saya meneruskan perjalanan ke Kelantan...

Hari ke lapan..(13/6/2010)

Pulang ke Kuala Lumpur...

1 comment: