Monday, June 21, 2010

Cam x caya........

Tinggal lagi 26 hari jer lagi..., tolak minggu nie, tinggal lagi 3 minggu...., 3 MINGGU !!!!!!!!!!!!, bukan 3 BULAN....., huhuhuuhuhu, persiapan perkahwinan.......ar ga..ga..ga..ga..ga..ga..ga..., bleh la, klu nk cakap 100% dh siap nampak sangat saya kelentong..., setakat nie, alhamdulilah semua ikut plan yg telah ditetapkan.., cuma pasal makan-makan saya serah 100% kepada kedua ibubapa saya, bukan apa saya bukan arif dlm hal-hal sebegini, klu takat makan kat kedai mamak, KFC, MCD, PIZZA atau warung-warung biasa, saya sgt arif sbb melibatkan bilangan org kurang dari 5 org, klu nk main ratus-ratus, bagi pada yg pakar.....

Perasaan saya ketika nie.......

Klu org lain mungkin berdebar-debar sbb tinggal lagi 3 MINGGU sahaja lagi..., tp seriously I don't have any kind of that feeling..., rasa biasa2 jer, xder pown nk nervous coz the wedding just arround the corner..sume2 perasaan la....(mungkin hati saya hati batu kot.. hahahahhahahhaha, mungkin pada minggu terakhir baru nk terasa nervous kot ....). Klu B2B lain, dlm masa 3 minggu nie, sibuk nk recheck list, benda yg tertinggal, apa lagi yg nk buat..., bila nk uat meeting ngan bridemaid, parents.. n briefing tu la, nie la.....tp saya 24/6 sehingga 28/6 akan berkampung di KLIA untuk BTN....(klu org lain mesti xmau pegi sbb dh nk dekat dh..TAKUT HITAM..)

Sapa yg x takut bila jd HITAM.., saya pown takut jugak, tp itu sudah menjadi tuntutan dlm kerjaya saya untuk menghadiri BTN.....(mintak x hitam sgt, walaupown sekarang sudah hitam sedikit...). Tinggal lagi 2 hari lagi sebelum saya berkampung di KLIA..., huhuhu, bhaju putih x cari lagi nie, packing barang pown blum lagi.......

p/s : menghitung hari, x taw nk hitung yg mana satu dhulo, pas g BTN mungkin dh rasa berdebar-bedar kot....

3 comments:

  1. hehe..sama la kita..x rs berdebar2..juga x pcy bkl bertukar status..haih,..bila nak rs debar2 nih..

    ReplyDelete
  2. i think tak rse debar sbb tak sape bising.. like my mama.. dowh.. mse peminangan ari tu.. sakit otak aku.. 10 soalan dlm satu mse dia tnye..

    ReplyDelete
  3. kak ally : baik jgn berdebar sekarang nanti relax2 la bila masa nk tiba 2kar status... petanda bahaya 2...

    kak maz : huhuhuhu..., bukan mama x soal, dh soal banyak kali, tp cam biasa la, mama relax la, lambat lagi ader lg 3 minggu, 21 hari , 504 jam, 30240 minit, 1814400 saat, sampai abah pown ckp, ite relax dullo... hehehehhe

    ReplyDelete