Monday, September 20, 2010

Monday blues.............

2 minggu cuti meninggalkan alam berkerja...., sememangnya satu perkara yang tersangat indah..., x perlu berpikir apa yg perlu di selesaikan, atau menyemakkan meja dengan pelbagai kertas atau buku........,what a heaven feeling......, bila nk start balik kerja..., liat betul... yup, sangat liat dan mengalami siptom-siptom MONDAY BLUES...........

Minggu masuk 3/4 semester...., tinggal lagi 1/4 lagi yang perlu di habiskan..., cepat sungguh masa berlalu... pejam celik pejam celik..., tak lama masuk 2011......sudah makin tua rupanyer saya nie..., 1/4 semester nie......., erm boleh di katakan saya cepat menjadi pelupa kerana terlalu banyak kerja yang perlu di selesaikan dengan kadar segera....Trial exam SPM menjadi pertaruhan saya kerana ini merupakan kali pertama saya mengajar kelas peperiksaan...

Beban??...., memang tidak boleh di nafikan.., terlalu banyak bebanan saya perlu saya pikul.., kerana memikul satu tugas yang amat mencabar.., menentukan masa depan anak didik saya....Segala ilmu telah saya curah kan dari tips menjawab sampai la tips nk score lulus.. ( teringin nk target A tapi kemampuan anak didik saya tidak sampai di tahap tersebut....)

Harapan yang sgt tinggi..., biar semua lulus dalam Trial Exam SPM


No comments:

Post a Comment