Sunday, November 28, 2010

Soalan cepu emas..................

~Miss P, plz don't playing with me... plz..plz..plz..plz... ~ I always thinking like this when the "women cycle" not in time............


Ok, lets face the reality........

1) klu x kawin, ramai org akan bertanya..... bila nk naik pelamin, nanti x laku la, itu la nie la.....sapa yg stree.. gurlz jugak
( masalahnya bukan xnk kawain, seru x sampai lain, lebih tetap lagi jodoh ngan MR RIGHT x sampai lagi.., xkan nk kawin semata-mata nk sedapkan hati orang lain..., kawin nie bukan sehari jer, bertahun-tahun ok....)

~ yg atas nie untuk mereka yg belum bertemu jodoh ~

2) klu dh kahwin, org akan tanya bila lagi nk berisi...., jgn uat planning.., karang rezeki xder langsung..........sapa yg stree, gurlz jugak..

( tanya la pada sesiapa yg dh berumah tangga, siapa yg xnk zuriat..., semua org nk, cuma rezeki ader atau tiada sahaja..... teringin jer nk cakap cani , tp saya bukan la jenis cani, saya jenis senyap saja.... hurmmmm...

Yup, saya baru jer 4 bln berkahwin..., mungkin ader yg bunting pelamin..., saya juga mahukan anak tapi belum lagi rezeki saya...., bukan saya tak berusaha..., saya berusaha ... insyaALLAH rezeki itu akan tiba suatu hari nanti..

Tolong la jgn tanya soalan-soalan yg sensitif nie.., mungkin bagi anda ini soalan biasa sahaja.., bagi saya nie soalan-soalan sensitif....



No comments:

Post a Comment