Tuesday, November 23, 2010

Gagal untuk bertukar... think positive

Secara jujur saya katakan saya amat merindui seseorang............, teman yg boleh bermanja-manja, teman untuk bergaduh, teman untuk berbicara...., even saya dh berkahwin, tp saya amat merindui insan yg teristimewa..., iaitu suami saya...

Hidup berasingan bukanlah satu perkara yang mudah...., terlalu banyak cabaran.. Yup, kadang-kadang cabaran tersebut amat mencabar fizikal, emosi dan mental...... Dulu, saya bukan jenis yg suka cari gaduh..., saya jenis "jangan kacau saya, klu saya xkacau org", sbb saya bukan jenis yg pandai bergaduh.. alih saya akan melarikan diri..., kadang-kadang kita kena mengalah untuk menang...., yup, saya percaya dengan prinsip tersebut...

Sejak akhir-akhir ini, saya teringin sangat untuk bergaduh..., bukan bergaduh dengan kawan-kawan, tetapi dengan suami saya....., yup, saya teringin sgt2..., kerana saya ingin berkomunikasi.., bagi saya apa yang penting dalam perhubungan jarak jauh adalah komunikasi dan kejujuran.... Saya teringin nk berkomunikasi panjang lebar, berkomunikasi tentang masa hadapan....., teringin sangat.. tp apakan daya, permohonan saya untuk bertukar di tolak..

Sedih 2...., yup sedih, tetap seorang isteri adalah di sisi suami..., tp x pe la, mungkin ini bukan rezeki saya lagi.. well, think positive, maybe this is not the time for me to transfer.., maybe this is the time for me to rethink.......InsyaALLAH, rezeki itu datang dariNYA..., berusaha dengan bersungguh dan bertawakal kepadaNYA....

Think positive, maybe this is not the ritz time, maybe I this the time for me to do something for

No comments:

Post a Comment