Friday, February 19, 2010

Red shoes..................susah nyer...

Adakah di sebabkan CNY... semua kasut merah yang terdapat di KL dh xder saiz... wagaggagagagagga.... sungguh hampa.....

Kenapa saya hendak kasut berwarna merah?
Seksi.... warna merah adalah warna asas........lagipown saya hanya ader sepasang sandal berwarna merah, yg kini sudah terkubur ( dh rosak x boleh di baiki)

Sejak bila sukakan warna merah?
2 minggu yg lepas, sbb saya melihat rakan saya memakai kasut warna merah... lagipown kasut merah boleh di pakai untuk majlis-masjlis formal atau unformal...konsepnya sama seperti warna hitam

Sudah berapa tempat anda mencarinya?
Pencarian bermula pada hari Rabu dan Khamis, hari rabu di KLCC - Vinci, Isetan dan Parkson ( xder patern yg berkenan di hati, klu ader saiz dh xder.. yg paling besar saiz 5...Jusco Wangsa Maju -Vinci, Nose (tiada kasut warna merah --> kewcewa) .Hari khamis, di Mid Valley-Vincci, Vincci +, Nose, Lewre, Sembonia, Metrojaya -tiada kasut merah, huhuhuhuhuhu kewcewa...

erm, nampak gaya nyer, saya akan 2ggu bulan depan untuk pencarian kasut warna merah, klu x dpt, anggap xder rezeki......huhuhuuhu

No comments:

Post a Comment