Friday, February 19, 2010

Hunting for hantaran...........DONE

Akhirnya, barang-barang untuk hantaran dah siap, horay..........yipp horay... hahahahhaha, suke sgt2 cam dapat tempat pertama dalam cabutan bertuah.... hahahahahah. Btw, hantaran untuk barang-barang saya dh siap, dh lengkap dh.... Cari sendiri, sbb klu suh org lain carikan konfem xkan pakai sbb bukan org taw kehendak saya .. hahahahhahah... Baek saya cari sendiri, x cantek di mata org lain, tp cantek di mata saya.. saya tetap akan pakai....

Hari rabu, saya ajak kema kuar untuk teman saya mencari handbag n kasut, sbb saya memerlukan pendapat org tentang handbag, since kema love handbag so much, is easy to bring her along... huhuhuhuhuh, bermula la pencarian kami di KLCC... thank goodness, the Parkson and Isetan still on sale until 28th of Feb. Bermacam2 jenis rekaan, since I'm is a simple person but terlalu cerewet....hahahhaha, x kisah la, coz the design kema yg tolong pilihkan..yg penting bila saya pakai nampak cantek hahahahahah......penting 2....

Kasut pown dh selesai... lega2, x perlu nk kuar duit lagi... hhahahahhahahah

No comments:

Post a Comment