Wednesday, May 1, 2013

Wayang.......

Dalam 2 tahun melayari hidup sebagai mak nie, boleh di katakan 2 tahun jugak, saya tidak menjejakkan kaki ke panggung wayang..dulu semasa bujang, mmg selalu up 2 date dengan cerita-ceria di wayang, bila dh ada anak mmg tak ter "up 2 date" dengan cerita yang ada di wayang.. yang selalu di updatekan, bila jualan murah pureen, pigeon n so on.. hahahahahah.

Buat pertama kalinya dalam tahun 2013 ini,  ini la kali pertama saya menonton wayang di pawagam bersama-sama dgn anak hahahhahahah..bukan boleh tengok cerita dengan tenang tapi lebih kepada perasaan dapat menjejak kaki ke pangung wayang.... ( nasib baik org yang belanja, klu sendiri mungkin 2 tahun lagi br dapat masuk kot hahahahah)

So far, Danial sgt la behave di luar pawagam..., main kejar-kejar, tunjuk poster kartun yang menarik minat , rasanya mungkin sbb poster 2 colourfull.. bila dh penat dan nak susu ( time for sleep) br la boleh masuk tgk wayang.. (mungkin org akan kata membazir, tp bg saya tak ralat kalau x tgk dr mula, yang ralat klu x tgk klimaks cerita...).

Ini lah 2 cerita yang saya tengok...


Dua-dua science fiction.......

No comments:

Post a Comment