Saturday, January 8, 2011

Hurray..............., first week in 2011, erm apa plan hujung minggu anda... well, minggu nie bukanlah minggu permulaan yang terbaik bagi diri saya.... hurm seriously....This year, saya dapat kelas yg terakhir lagi...., so bless, yup I'm so bless...... entah, saya x taw napa saya cakap saya cukup bertuah dapat kelas belakang, maybe I use to...

minggu nie, cam-cam perkara berlaku...

1) Penat nk melayan karenah student yang kadang kala membuatkan saya pecah perut...mungkin di sebabkan saya bukan jenis guru yang nk cepat marah.

2) Science......, tahun terlalu banyak formula ( yup formula yg saya cipta sendiri), huhuhuhu susah jugak nk cipta formula nie....

3) Cpt sangat mengatuk...., kul 9 mlm adalah masa utuk tido.. ( saya nie sihat ke tidak, saya sendiri pown x taw.... mata nie, cpt sgt nk tertutup)


No comments:

Post a Comment