Friday, September 11, 2009

Iklan raya dh pupus!!!!!!!!!!!!!!!!

Kipas pelik x......posa pown tinggal seminggu lg, 1 iklan raya at TV xder pon..........g mana ek..., orang2 yg uat iklan 2 dh bersara ker...., otoman 2ggu la punya tunggu......xder pe2 pon.... dorang merajuk ker....... pelik sgt2 taw.... klu dolu punya la berlambak iklan raya...., erm g mana nie, x sabar nk tgk peperangan iklan raya PETRONAS vs TELEKOM........, yang 2 jer best, yg lain2 x best....

Kipas rasa2 ader x iklan raya kat TV, iklan kemalangan jalan raya pown xder, yang asyik2 kuar iklan nie "JUALAN HEBAT....JUALAN RUNTUH......", mana iklan2 favourite otoman nie, saja jer nk uat suspend...., anyway otoman jumpe yang nie jer, nie yang paling best iklan raya, tp x taw tahun bila....... Kipas klu iklan raya xder cane????????......wuuwuuwuwuuwuwuw.... nk tgk iklan raya



video

2 comments:

  1. makwe....mung cakap baru aku perasan.betul la mmg xde iklan raya. badget xde kot.copp!!!aku ase ade pn 1 je. iklan one drop perfume. kan makwe? ha tu jela.economy turmoil ni xde badget besar nk wat iklan. yasmin ahmad pn dh tiada, iklan raye kurg la[die pnah wt iklan raye ape ek?heee]maybe....

    ReplyDelete
  2. one drop perfume xbst...........nk sgt tgk iklan dr petronas n telecom, br best

    ReplyDelete